Odp: asus p2b i skaner oraz modem

Autor: Dariusz Sporyo (darek_at_wss2.jastrzebie.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 13:05:31 MET DST

poz 1 u mnie ta sama konfiguracja i bez problemu spróbój z najnowszym biosem
1010
poz 2 ja mam MUSTKA SCSI no i jezeli byl wylaczony to normalne ze kontroler
go nie "widzal' i trzeba odswierzac

Użytkownik Slawomir Baginski <odyseusz_at_promail.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:37bd0dc7.166842_at_news.tpsa.pl...