Odp: Rekord!?

Autor: Andrzej Zieliński (andrewz_at_polbox.com)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 12:13:15 MET DST

> 300
>

> O kurcze - a gdzie tak tanio zakladaja dzierzawke ? Czyzby TPSA ?
>
> Tak sie sklada ze wlasnie przydaloby mi sie cos w tym stylu - moze ktos
> podac blizsze szczegoly (mieszkam w b.woj. rzeszowskim).

W Opolu można dostać łącze ADSL za 1000 lub nawet za 700 zł/mies, takie ceny
to wynik konkurencji głównie między 3 firmami - i jest super.

Jeśli gdzieś jest droższe łącze to w czym problem założyć firmę, wykupić
łącze do Polpaku i na to łącze podpiąć kilka (naście) łączy dla zakładów na
ADSL/ 33.6k/ 115k i inne. Tak właśnie robią firmy w Opolu...

Radzę poszukać po firmach, można znaleźć coś taniego - byle nie TP S.A.

pozdrawiam
Andrzej