Re: algorytm (w98 serial)

Autor: Julius (CKobylinski_at_optimus.szczecin.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 09:40:10 MET DST

rzeczywiscie tak jest; jezeli zainstalujesz wobie windowsa np 98
nielegalnego, a powiedzmy za miesiac zdobedziesz instrukcje do windowsa z
naklejonym na nia certyfikatem, to w tym momencie stajesz sie legalnym
posiadaczem tego produktu i w momencie kontroli mozesz sie tym wykazac;
microsoft'a nie interesuje to, gdzie go kupiles, dla nich wazny jest
certyfikat.

Pozdrawiam, Cezary K.

Nazir <nazir99_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<37BBE3EF.F704016D_at_kki.net.pl>...