Odp: niezawodny WD?

Autor: Michał Młynarczyk (gorilla_at_blue.profex.com.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 08:10:57 MET DST

Użytkownik Jop <rot_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7phvcc$oqi$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> W chipie 9/99 na 11 stronie czytamy:
> "Caviar od zawsze miał reputacje dysków bardzo niezawodnych";)))))))))))))
> "Teraz ich niezawodność jeszcze wzrosła"
> [to jeszcze miała z czego wzrastać? ,:)))))))))]
> "Caviar wprowadził jeden z pierwszych bysków 20,4 GB na rynku"
> taa tym bardziej, że IBM ma 37GB, ciekawe przy tym co rozumieją przez
jeden
> z pierszych (może mają na myśli jakąś liczbę pierwszą?)
> nie ma to jak reklama - ale to chyba już kabaret

Cip, to cip...
A teraz cytacik z entera:
[qrde, gdzies se chyba poszedl, bo nie moge znalezc... ....a jestes tu...
byl na krzesle w drugim pokoju, ale do rzeczy]
s. 9, njusy
[mowa o dysku segate] "Barracuda ATA pracuje z predkoscia 7200 (...). Taka
wydajnosc nigdy nie byla dostepna na rynku pamieci masowych komputerow
desktop [racja, ja mam midi tower, a w nim Quantuma F+ KA 7200, ale w
tekscie chodzi o komputery desktop ;)].(...) Jest to rowniez najodporniejszy
dostepny obecnie dysk [w TPSA internet jest za darmo, tylko polaczenie
trzeba sobie zaplacic ;)]."
dalej juz nie bede cytowal, bo nie chce mi sie stukac w klawiature -
zapraszam do lektury Entera.

--
{ Michał Młynarczyk }
{ michal_at_gorilla.com.pl }