Re: McAfee czy Norton.

Autor: Mr. Free (mr_free_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 01:13:59 MET DST

>McAfee czy Norton.
>Nie jestem zabardzo obeznany z ta elektronczna bestia i dlatego prosze o
>pomoc. Mam programy McAfee-go Unlnstaler, i program Antivirusowy oraz Firs
>Aid Windows..... Od pewnego czasu mam z nimi problemy. Mam pytanie czy
>zamiane tego wszystkiego na pakiet Nortona nie jest wyjsciem. Prosze o pomoc
>i dziekuje za wyrozumialosc kolegow profesjonalistow.
>zbyszek_at_bellsout.net

Od zawsze uzywam programow Nortona. Kiedys przesiadlem sie na McAfee,
ale po jednym dniu znow wrocilem do Nortona. Jak do tej pory nie
mialem zadnych problemow.
A do antywira McAfee zrazilo mnie to ze nowe definicje nie ukazywaly
sie regularnie (nie wiem czy teraz sie to zmienilo). Do nortona masz
definicje 2-3 razy miesiecznie.