Re: pecet

Autor: naos (luke_at_delta.rumia.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 15:04:40 MET DST

In article <37b9f8ff.9621269_at_druid.ceti.com.pl>, Vindex wrote:

>Taaaa ... Zwlaszcza jesli chodzi o mozliwosc zmiany dzielnika AGP w
>soft menu ... Domyslam sie ze masz P3BF ...

Witam.
Ups. A to nie wiedzialem :) Nawiasem mowiac mam P2B ale uwierzylem kupmlowi
(wiecej tego bledu nie zrobie) ktory twierdzil ze w tej chwili P3BF to
najlepsza plyta do overclock'owania. Gdybym wiedzial ze nie mozna zmienic
mnoznika dla agp w biosie to naturalnie bym jej nie polecil.
moj blad.

>I bez zmiany dzielnika ...

Tak teraz juz wiem :)

>Niby czemu powinien? Jest szansa ale wcale nie taka duza (ok. 30%)

Powinien to nie znaczy ze pojdzie. A 30% w porownaniu do 0%-5% to chyba
sporo?

                                naos