Firma komputerowa?

Autor: Office (drysystem_at_supernet.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 04:22:03 MET DST

Czy jest gdzieœ w sieci ranking firm - dostawców zestawów komputerowych???
Głównie chodzi mi o oferowane gwarancje oryginalnoœci elementów, serwis etc.
Zamierzam nabyć drogš kupna 3 zestawy + peryferia i chcę to zrobić od firmy
znanej (z dobrej strony tego znaczenia) do nowego biura.
Miło mi będzie poznać opinie od doœwiadczonych w bojach.
pozdr. Michał