Odp: jaka grafika dla Celera 266?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 23:49:30 MET DST

> ciagle sie waham przed zakupem karty graficznej. Zdecydowalem sie w koncu
na
> TNT1 ze stajni Creative, ale teraz sam nie wiem czy nie lepiej jakies
> Voodoo3 3000 czy moze nawet TNT2
> Co przy obecnym procku najlepiej kupic?
> w przyszlosci moze bede wymienial procek ale nie wiecej jak na celera 400
>
> macie jakies sugestie?

W takim razie V3 2000 albo 3000 bedzie najlepsze.
Przy Twoim obecnym procesorze różnica w wydajności pomiędzy wersją 2000 a
3000
będzie niewielka więc może lepiej kupić V3 2000 AGP a za zaoszczędzone
pieniądze
dokupić ramu albo wymienić procesor przynajmniej na C333 z cache L2 o ile
ten Twój to
jest bez A.

--
Pozdrawia