Problemy z nagrywarka

Autor: Tomek Siatkowski (siata_at_kki.net.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 00:03:41 MET DST

Mam nagrywarkę CDRW Philipsa 3610, Która sprawia problemy!
Przy nagrywaniu płyt cd-r często(bardzo) proces się nie udaje ponieważ
"there was no able to read the blank area on a disc".
Nie wiem co się dzieje, taką płyte da się potem odczytać przez nagrywarkę,
ale nie wchodzi na zwykłym CD-ROM. Dodatkowo można zauważyć nie nagrane
miesce na płycie CD-R tuż przy jej sirodku.
Urzywam programu Adaptec Easy CD Creator. Uaktualniałem już sterowniki,
Nagrywałem różne CD-R, czyściłem nagrywarkę, ale nic nie pomogło. Nagrywarka
ma ok 9 miesięcy.
Jeżeli ktoś wie jak to naprawić,to PROSZE O POMOC! :(

Mój e-mail: siata_at_kki.net.pl
tel: 754-18-00