Odp: Durny pecet (?) :(

Autor: Quasim (quasim_at_czasnaeb.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 23:49:22 MET DST

Modem Zoltrix Cobra 56k na PCI
to winmodem, czyli taki który obciąża procesor
w połączeniu z Winsyfem i przeglądarką maszyna się wiesza.

Jeżeli masz za mało RAMu to rozbudowa pomoże.
lub kup nowy procesor, płytę główną, modem, obudowę i myszkę :))))))

no to cześć
Quasim

Użytkownik MRP <romkustXX_at_XXdo.poznan.tpsa.pl> w wiadomości do grup dyskusyj
nych napisał:7pemaq$rel$1_at_sunsite.icm.edu.pl...