Haslo do BIOS-u

Autor: Mariusz Wloczkowski (mariusz_at_wloczkowski.freeserve.co.uk)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 23:31:08 MET DST

Mam problem, mianowicie poszukuje uniwersalnego hasla do BIOS-u, ktore
pozwala na wejscie do niego bez znajomosci tego wlascowego. Mam laptopa
Gateway Solo2100 i nie moge wejsc do Biosu, kupilem go niedawno nie
sprawdzajac tego wczesniej, a nie mam mozliwosci odnalezienia poprzedniego
wlasciciela. Probowalem dostac sie do srodka i wyjac baterie ale okazalo sie
to bardzo trudne i poki co dla mnie niewykonalne. Prosze o wszelka pomoc za
ktora z gory dziekuje.
Pozdrawiam
Karol