Re: HD - jaki wybrac cd

Autor: Pawel (polm_at_kki.net.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 18:28:06 MET DST

>IBM, Quantum i Fujitsu. Pozostaje tylko pytanie czy nie beda sie gryzly z
>Caviarem.
Mysle wiec ze najlepsze rozwiazanie to IBM z serii DJNA
w ofercie (9.1 GB, 13.5 (chyba) i 18 GB) dyski 7200 obr/min 2 MB cache.
Ewentualnie WD CAVIAR z serii EXpert - prawie identyczne jak IBM - firma WD
wspolpracuje ostatnio scisle z IBM - praktycznie przejela od IBM cala
technologie i z tego mamy serie Expert. Ja osobiscie mialem IBM - a z zarwno
Fujitsu i WD Caviar 3.1 GB i nie bylo problemów.

>Poza tym, polecacie UDMA 66 a moja plyta Abit BX6 rev2 ma wsparcie dla 33.
>Jak wiec wplyneloby to na prace dysku przystosowanego do 66 ?

Ponoc nieznacznie mniejsza wydajnośc niż w wypadku UDMA 66, ale i tak nie
masz wyjscia wiekszosc dysków teraz to ATA 66. Natomiast zadnych problemów
nie napotkałem przy pracy dysku IBM DJNA 70910 (9.1 GB) na kontrolerze 33
(Abit BX6).

Pozdrawiam
Pawel