Re: Odp: Problem z WACOM-em...

Autor: Michal Michalik (mmihalik_at_kki.net.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 18:01:40 MET DST

Czolem

Mam Wacoma A3 +3 narzedzia - piorko, airbrush, mysze.
Po zainstalowaniu nie chcialem rezygnowac z myszki - teraz, po kwarantannie
nie zamienilbym sie na zadna mysz.
Mysle, ze to kwestia przyzwyczajenia i odpowiedniego skonfigurowania
tabletu, a mysz tabletowa chodzi wprost cudnie.

Pozdrawiam
Michal Michalik

Jakub Jewula napisał(a) w wiadomości: <7pedgp$98l$1_at_druid.ceti.com.pl>...