Re: Czy mozna czyscic soczewke CD-ROM-u PolaCleanem?

Autor: Maciej Fronczuk (maciejf{at}bbs.chip.pl_at_kujawiak.man.lodz.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 16:31:53 MET DST

Czesc

> Mniej więcej tam, gdzie środek płyty :) Służą do napędzania płyty.
> Jest sprzęgło główne -- mały gumowo-plastikowy krążek na osi
> silnika głównego, oraz sprzęgło dociskowe -- zamocowane na metalo-
> wym pałąku białe plastikowe kółeczko dociskające płytę od góry.

Aha, wiec to o te elementy chodzi. Faktycznie, byly mocno
zasyfione kurzem, wiec je troche przetarlem, lecz widac,
niezbyt dokladnie, skoro naped dzialal przez...pol dnia :-/
Fakt, przegralem troche plyt audio, ktorym daleko bylo
do czystosci panujacej w fabryce mikroprocesorow :-)
Teraz juz bede wiedzial, na co zwracac szczegolna uwage,
powiedz mi jeszcze Radku, czym czysciles te sprzegla?

Pozdrawiam

Maciej Fronczuk
maciejf_at_bbs.chip.pl