Re: Hasła BIOS

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 13:46:41 MET DST

On Wed, 18 Aug 1999 06:55:52 GMT, a_at_a.a (Wojtek) wrote:

>To się bardzo mylisz na niektórych płytach jako hasło serwisowe
>działa właśnie 8 gwiazdek - jesli nie jesteś dobrze zorientowany to
>lepiej nic nie pisz..
A ";)))))" nie widział ? To miało być śmieszne...

Poza tym nie jest tak jak mówisz - że to są hasła serwisowe. Powiedz
jeszcze że to Award sobie takie ustalił, to zastrzelę!. Jak chcesz to
dam Ci listę milionów takich haseł. Po prostu w biosie siedzi sobie
suma kontrolna, w właściwie to dwie - suma kontrolna hasła użytkownika
i suma hasła "uniwersalnego". A Award wziął sobie hasło "AWARD_SW" i
obliczył sobie sumę i wpisał do biosu. Teraz po prostu suma kontrolna
z tych podanych hasełek zgadza się z tą systemową. Koniec. Kropka.
I jestem ZORIENTOWANY bo kiedyś napisałem programik na szukanie tych
haseł (jeszcze na 486) na podstawie sumy kontrolnej metodą
brutal-force ;))

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |