Re: Shuttle + SB16 + VooDoo2 sie wiesza

Autor: Czarek Krzesinski (cezary.krzesinski_at_eris.com.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 06:33:26 MET DST

Hej, no co jest, nikt tutaj nie wie jak to ugryzc?

Po kolejnym dniu grzebania w komputerach doszedlem, ze przyczyna jest
najprawdopodobniej jakis konflikt powodowany przez plyte Shuttle Hot
641.

Mam dwa komputery: 1. Plyta Shuttle, 2. Lucky Star. Karty grafiki:
Canopus Total 3D (Riva 128), ATI Mach64 i nieszczesne VooDoo2
Creative'a.

Po wlozeniu do Lucky Star'a dowolnej kombinacji VooDoo2 + Ati lub Riva
+ SB 16 lub 32 PnP wszystko chodzi bez problemow.

Natomiast po wlozeniu czegokolwiek z dziwiekiem i VooDoo2 - komputer
wiesza sie przy probie uzycia jednoczesnie dzwieku i VooDoo2 (np. jak
mam Rive + VooDoo2 w tej plycie to Unreal chodzi poprzez Rive i jest
OK, matomiast 3D Mark testuje (nie uzywa wtedy dzwieku) obie karty i
wszystko dziala, ale przy probie uzycia trybu DEMO w 3D Mark (z
dzwiekiem) komputer natychmiast sie zawiesza..

Co za cholera (zaznaczam, ze na stronie producenta plyty nie ma zadnej
wzmianki o takich problemach - jest jakis patch, ale dotyczy czego
innego, zreszta zainstalowalem go; BIOS na plycie jest firmowo
najnowszy - tj. na stronie www producenta nie ma nowszego). Panowie
specjalisci, o co tu chodzi? Win 95B (OSR 2.1) zadnych konfliktow
pomiedzy urzadzeniami nie sygnalizuje.

Prosze o pomoc,
Czarek Krzesinski
PS. Sorki za cross-posta, ale przez caly dzien odpowiedzi zadnej, a ja
jestem zdesperowany.

cezary.krzesinski_at_eris.com.pl (Czarek Krzesinski) pisal tutaj: