Re: Odp: Jaka nagrywarka (do 1100 zl) ?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 23:53:00 MET DST

On Tue, 17 Aug 1999 18:00:17 +0200, "theeagle"
<theeagle_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Witaj!
>
>Ja np nie uznaje innych firm jak Yamaha i HP (w tej kolejnosci) a mialem juz
>pare. Lepiej kup uzywana niz jakis chlam w rodzaju Mitsumi czy Plextor.
Chyba pomysliles firme ... bo Plextor robi najlepsze nagrywarki i
Cdromy SCSI ... moze nie kazdego na nie stac, ale Yamaha ostatnio
opuscila sie z jakoscia, a HP nigdy jej nie miala jesli chodzi o
nagrywarki ... Mitsumi to rzeczywiscie shit, ale w przeciwienstwie do
np Philipsa cholernie wytrzymaly ... w tej chwili dla mnie najlepszy
jest TEAC a drugie miejsce ma Plextor, ale tylko dlatego ze jest za
drogi, w porownaniu do TEACa ;)).
Yamahy 4416 padaja jak muchy, juz widzialem padnietych kilka, w ten
sam sposob ... a na sieci widzialem tez kilkanascie osob placzacych ze
im nagle przestala nagrywac .... znajomy w servisie ma wiecej zwrotow
na Yamahy niz inne razem wziete, choc Yamahy sprzedaja sie lepiej niz
inne razem wziete ... ale niestety jakosc jaka miala Yamaha 102 czy
100 juz mozna wlozyc na polke z bajkami ... teraz to poziom sredni ;((

>Uwiez mi nagrywanie w DSie to juz norma a tam jest nagrywarek bez liku. Ja
>mam HP 6020 SCSI i jestem z niej zadowolny mozesz kupic juz za 600 zeta a
>sie oplaca. Inne nowsze HP 8020e SCSI 4x 2x sa juz za 1000zeta uzywane.
Gdzie Ty zyjesz ... za 1000 zl to masz nowego TEACa 6/24 ....

>Nie kupuj EIDE bo wtedy na 30min masz PC nie do uzycia a ja moge wtym czasie np
>defragmetowac dysk lub grac w NFS III . Sprzet Intel 233MMX 80MB, HDD 5.7GB
>Maxtor UltraDMA 33.
Wiadomo ze SCSI to podstawa, mialem to nieszczescie ze uzywalem
nagrywarki IDE, przez prawie rok ... ale opowiesci ze nic nie mozna
robic to bzdura ... jak przegrywasz cd2cd to mozesz robic wiele
rzeczy, ale oczywiscie granie w quake jest wykluczone jak to ma
miejsce w przypadku SCSI ;)))

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/