Re: Problem z WACOM-em...

Autor: Dawid Slaski-Sawicki (dawids_at_omk.il.pw.edu.pl)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 22:33:29 MET DST

> RS 1: mysz. Logitech, RS 2: Wacom, RS 4: Modem Zoltrix.
>
> Po zainstalowaniu driwerow Wacoma modem przestaje sie laczyc...
> Zaczyna, piszczy i nic z tego, na polecenie "anuluj" reaguje z duza
> zwloka...

co masz poinstalowane, ze masz zajete wszystkie przerwania? ja mam naprawde
duzo sprzetu w skrzynce i jeszcze mam zasoby; chyba, ze pracujesz pod 98 (on
to gospodaruje zasobami);
przelacz modem na RS obslugiwany przerwaniem myszki (COM 3?); podczas
polaczenia moze na chwile bedzie stawala myszka, ale potem powinna dzialac
normalnie;
lub ustaw nieuzywane przerwanie dla COMa na ktorym jest modem;
pozdrawiam,
dawid
PS ja by nie szlo to wal na priva - swego czasu sporo walczylem z Wacom'em