Re: SB 64 PCI vs Diamond Sonic Impact S90

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 16:46:06 MET DST

Rafal wrote in message <37b809a1_at_security.net.pl>...
>wavetabla?)
>
>Nie tak.
>SB64 to następca Ensoniqa PCI.
>Karta jest PCI, obsługuje EAX, mam możliwość podłączenia czterech
głośników,
>ma wavetable z próbkami do 8MB (przechowywanych w RAMie), jest dosyć
kiepską
>kartą jeśli chodzi o brzmienie, nie potrafi odtwarzać więcej niż jednej
>sesji WAV.

4 głośniki w SB64PCI??? Chyba raczej w 128, bo 64 to nie bardzo! Ma przecież
tylko jedno wyjście i dwa wejścia!!!

Poza tym prawie wszystko, co ona potrafi jest robione software'owo! Jest to
totalne gówno, gorsze od porządnego SB16 na ISA! Żałuję, że kupiłem, ale już
poszedł do kompa siostry :)))

>Ogólnie - nie polecam.

Zgadzam się w zupełności - tym razem Creative dał plamę...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur