Odp: CELERON/chipsety/płyta/TNT - prośba o pomoc

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 11:26:35 MET DST

> A wlasnie ze nie.
>
> W przypadku Celerona (slot 1) wewnetrzna pamiec cache jest taktowana
> czestotliwoscia plyty (np. 66MHz). Natomiast przy PPGA jest taktowana
> czestotliwoscia procesora.
>
> Do konca nie jestem tego pewien, ale dam sobie uciac glowe ze np. C366
Slot1
> bedzie wolniejszy od C366 PPGA.

Jak czegoś nie wiesz to się przynajmniej nie wypowiadaj bo głupoty piszesz.
Celerony Slot-1 mają cache L2 taktowany z częstotliwością procesora tak samo
jak Celerony na PPGA.
Różnicą jest za to umiejscowienie cache. Na Slot 1 jest ona obok procesora
na płytce drukowanej a w PPGA w środku procesora.
A wydajność procesorów PPGA i Slot 1 z tym samym zegarem jest taka sama.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\