Re: Problem przy formatowaniu...

Autor: Krzysio (krzysio_at_protest.com.pl)
Data: Mon 16 Aug 1999 - 17:14:47 MET DST

"Tomasz J. Waszkiewicz" wrote:

> Krzysio napisał(a) w wiadomości: <37B7F8EE.D8CEFAAF_at_protest.com.pl>...

> Zawsze radze sobie z takimi dyskami przy pomocy fdiska z linuxa gdyz daje
> wieksze mozliwosci.
> Nalezy stworzyc taka partycje aby ominac miejsce z bad sectorami. W ten
> sposob mozna postawic do zycia beznadziejne dyski.

Prawde mówiąc nie chodzi mi o odznaczanie badów poprzez tworzenie partycji z
nimi, chciałbym, żeby on mi je poodznaczał w trakcie formatowania. Nie czaje
tylko jednego fdisk i format dosowo/windowsowy nie może sobie z tym poradzić,
a fdisk linuxowy a właściwie formatowanie linuxowe odznacza sobie bez
problemu.

Krzysio