Re: Tez chcialbym wiedziec...

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 16 Aug 1999 - 14:38:53 MET DST

On Mon, 16 Aug 1999 09:10:14 GMT, "Lodek" <mcsoft_at_free.net.pl> wrote:

>Miałem małą korespondencję z tamtejszym adminem i mogę powiedzieć tyle, że
>nie wiem jakie są jego kompetencje, ale napewno jest trochę chamowaty.
>Serwer jest dziwny - jak chodzi to bardzo szybko, ale jak nie chodzi to
>szlag mnie trafia, bo mam stronę, którą dość często chcę uaktualniać, a tu
>dupa zbita. Dziwna sprawa. Teraz mam tam pewnie z 20 listów na które muszę
>odpowiedzieć przed wyjazdem za 5 dni. Jak nie odpowiem to może być cienko.
>Szlag by trafił.

Pewnie to oczywiste, ale...
Zaloz sobie jeszcze jedno konto na innym serwerze (dobrze miec
zapasowe na takie wlasnie sytuacje) I rozeslij do wszystkich swoich
korespondentow prosbe o repost listow z ostatnich paru dni na to konto
wlasnie. Mnie to raz uratowalo tylek.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex

--