Intel 440BX

Autor: Daniel Dus (ddus_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 16 Aug 1999 - 10:12:29 MET DST

Mam taki problem:

Kiedyś kupiłem Celerona 300A - oc450 i był OK bez podciągania napięcia itp.
Używałem go przez parę miesięcy itp. Aż kiedyś przestał chodzić poprawnie,
kurcze nie tak, to pamięci fiksują tzn. nie można za pierwszym razem
wystartować kompa dopiero po wciśnięciu Reset chodzi ale z błędami RAM tzn.
wypisuje mi, że SDRAM serial not present itp. ale mimo to chodzi komputer
bez błędów W98 odpala się bez problemów itd. Więc pytam się co tu może być
grane? Wada płyty czy co?