Oznaczenie HDD na stałe

Autor: ReFLeX (reflex6_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 16 Aug 1999 - 07:40:36 MET DST

Mam 2 HDD.Pierwszy wpięty na stałe jako primary master ma 2 partycje (C: i
D:).Jako secondary master podpięty jest CD-ROM (E:).Drugi twardziel
(secondary slave; 1 partycja) służy mi do przenoszenia danych (w szufladzie
z wyłącznikiem) więc zazwyczaj jest wyłączony.Gdy go włączę to system
oznacza go jako D:.Teraz chcąc coś zainstalować na drugą partycję pierwszego
dysku (w tej chwili E:) muszę najpierw przekopiować soft z dysku w
szufladzie, odłączyć ten dysk i ponownie uruchomić system by ta partycja
była widoczna jako d: bo inaczej po instalacji program będzie się odwoływał
do E: (czyli do CD).
Czy możliwe jest na stałe oznaczenie (np. jako F:) do mojego drugiego dysku
?