Acorp 56 Pim i brzeczenie glosniczka

Autor: Arek Pietrowski (arek_p_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 16 Aug 1999 - 00:44:42 MET DST

Cze !
Problem jest taki ,ze po wylaczeniu komputera z zasilaczem atx modem brzeczy
nieprzyjemnie tzn. brzeczenie dochodzi z glosniczka na karcie modemu.Jesli
ktos zna sposob na zniwelowanie tego to bylo by ok. Na razie zakleilem
glosniczek i dzwiek juz jest slabo slyszalny ale glownie mi chodzi o
przyczyne brzeczenia.
Skoro zasilacz atx jest w stanie czuwania to plyta glowna powinna byc
odcieta od napiecia a brzeczenie swiadczy ze tak nie jest wiec czy przyczyna
lezy po stronie:
-zasilacza ktory jednak niedostatecznie separuje plyte glowna od napiecia
-plyty glownej
-modemu ktory juz ma taka wade (zwlaszcza ze wyprobowalem dwa egzemplarze z
tym samym skutkiem lecz to wcale nie swiadczy ze winny jest modem)

Swoja droga pierwszy raz spotkalem sie z takim modemem gdyz inne wewnetrzne
modemy mi nie brzecza i moglbym to zwalic na ten modem ale to tez nie
wskazywalo na wade tego modelu. Akurat wakacje wiec nawet nie mam do kogo
pojsc aby u niego to sprawdzic.
Prosze o rozwazenie mojego problemu moze uda sie nam go wspolnie rozwiazac.
Pozdrowienia