Re: IE 5.0 a zapisywanie na HDD, pls help!

Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Mon 16 Aug 1999 - 00:37:19 MET DST

>From: "Enio" <tkobosz_at_mp.pl>

> Mimo, ze nie cierpie M$, to OE5 autentycznie KOCHAM!
>
> a takze trwalego uzywania jakis innych wynalzkow
> w rodzaju Pegasusa czy Eudory
> (oba testowalem przez kilkanascie dni, wiec wiem co mowie).
a dlaczego nie kochasz pegasusa, moze wtedy Cie zrozumie

> Aha- jesli ktos zna jakies konkretne wady OE5
> to prosze o info
> (nie lubie patrzec jednostronnie, a sam zadnych wad nie dostrzegam)
pierwsza i ostatnia probowalem uzywac i zrezygnowalem pewnie
przy oe3
 u M$ zawsze cos jest nie tak jak byc powinno w dobrym
narzedziu- czyli prosto, jasno i bez bajerow i pod reka to co jest w
danym miejscu pracy potrzebne

--
Najlepszy polski bezplatny serwer http://www.kki.net.pl
To jest miejsce na reklame Twojej firmy - biuro_at_kki.pl