WickedGL

Autor: Jacek Pietruszczak (jpietruszczak_at_cgs.com.pl)
Data: Mon 16 Aug 1999 - 00:26:22 MET DST

Chcę ściągnąć tę bibliotekę, ale proces jest idiotyczny. Najpierw mam
wypełnić pola z danymi, ale nie wiem co to jest ZIP. Potem (bez naczenia co
wpiszę w pola ) che mi się ściągać plikreg.exe., ale gdy się ściągnie, to
wysyła mnie do jakiejś nieistniejącej strony. Co zrobić, czy nie mógł by mi
ktoś tego podesłać amilem, oszczędzając mi roboty, Z góry dzięki za
odpowiedź lub bibliotekę.
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak