Re: problem 2

Autor: jaras (jarasgb_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 15 Aug 1999 - 23:09:53 MET DST

> Masz racje,to chyba wina sterownika sbave32.drv
> Ale przeinstalowanie karty i Wind nic nie daje,a na poczatku bylo o.k.
> Mam oryginalna karte i plyte instalacyjna.Co robic? :(((

Wydaje mi sie ze ten sterownik sbave32.drv raczej pasuje do karty SB AVE
(chyba jest taka karta ? :)) ) Radze Tobie wyszukaj na plycie recznie
odpowiedni sterownik i tez recznie go zainstaluj (panel ster./dodaj nowy
sprzet/kontrolery dzwieku...) Przed tymi zabiegami najpierw usun stare
sterowniki.
Powodzenia

--
_______