GamePad Genius-Pomocy

Autor: Jacek Rutkowski (jacek24_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 15 Aug 1999 - 22:55:49 MET DST

Posiadam game pada firmy Genius typ MaxFire G-07.
Posiada on 8 przyciskow.Moze ktos ma sterownik do niego.
Nie moge go tak ustawic zeby gry widzialy wszytkie przyciski.
Prubowalem na stronie www firmy genius ale niema.
(jedyna gra jaka widzi 8 przyciskow to CROC)
Jesli ktos moze mi pomoc go ustawic albo ma sterownik do niego
to prosze o przeslanie mi wiadomosci na moj adres(nie subskrybuje tj grupy)

--