Re: Mam problem

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sun 15 Aug 1999 - 18:07:49 MET DST

Glina napisał(a) w wiadomości: <7p6jce$941$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>dam se rece uciac ze ten egzemplarz ktorego ja uzywalem nie obslugoje DAO

Wlasnie - moze tak byc, przeciez kazdy wie ze istniaja upgrade'y do firmware
sprzetu (tut. nagrywarki), a jak wiadomo jest to wazne ... np moj stary
ricoh kiedys nie obslugiwal DAO, po zflashowaniu juz wszystko bylo OK.

Wiec moze i tak w naszym przypadku jest ....

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl