Odp: Format CDRW

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Sun 15 Aug 1999 - 17:46:36 MET DST

> Cze...
> Bawilem sie tymi programami i nie polecam ich nikomu ze wzgledu na ich
> predkosc. Moze to sie dzialo tylko na mojej nagrywarce (Yamaha 4416S) ale
CD
> Direct i tym podobne programy (pakietowe) potrzebowaly na zapisanie calej
> plyty ok 1,5 h podczas gdy PacketCD (CEQuadrat) ok 45 minut. podobny
> rezultat uzyskalem na calkiem innym komputzerze z nagrywarka HewletPackard
'a
> (nie pamietam modelu ale miala 4x write)

Nie takie jest założenie tych programów. Rzeczywiście nie ma sensu używać ic
h do nagrywania od razu całej płyty. Używasz ich np. wtedy, gdy chcesz nagra
ć programy świeżo ściągnięte z internetu, używać płyty CD-RW jako "dyskietki
" do przenoszenia danych, itp.

--
Zbyszek
E-mail: zbyszek_at_gd.home.pl