Czy warto wymienić V3 2000 o/c 176 Mhz na Rivę TNT2 MSI 16MB ?????

Autor: /// Kaszpir /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 15 Aug 1999 - 17:05:20 MET DST

Cześć !

Stanąłem przed dylematem.

Otóż mam mozliwośc sprzedania Voodoo 3 2000 podkręconego na 176 Mhz.
Zastanawiam się czy warto.
Po dołożeniu (około 100 zł) mógłbym kupić Rivę TNT2 MSi 16MB.
Jest to chyba najtańsza karta na RivieTNT2.

Z jednej strony uzyskał bym niby troszkę lepszą jakośc obrazu i ten 32
bitowy kolor.
Z drugiej strony zmiejszą się moje osiągi w grach :((

Już sam nie wiem czy warto :(

Jak na razie jestem z Voodoo 3 bardzo zadowolony.
Przy obecnych sterownikach wszystko bardzo ładnie chodzi i tak samo wygląda.
Nawet w Quake III z najnowszym MiniGL Metabyte wydajnośc podskoczyła o ponad
42% .

Z tego co przeczytałem takie gry jak KingPin , daikatana i inne oparte na
enginie Quake będą chodziły szybcie na V3 niż na Rivie TNT2.

Także jak na razie nie ma gier gdzie są wykorzystane tekstury powyżej
256x256 i gdzie nie wystarcza 16MB Ram.
Może i będą w przyszłości jednak smiem wątpić że takie będą.
Jest zbyt dużo kart na rynku I i II generacji aby firmy "olały"
użytkowników.

Nikt zapewne z producentów nie wypuści gier które będą wymagały karty np. 32
MB gdyż takie gry byłyby "słabo sprzedawalne".

PS. A w jakiej obecnie cenie można kupić RIVĘ TNT2 Msi 16MB.
PS2. Jeśli masz takie karty w dobrej cenie to proszę o info na emaila.
PS3. A może są jakieś inne karty oparte na RIVIE TNT2 (pełnej) które są
tanie i się dobrze "kręcą"

Mieszkam w Toruniu.

Bardzo proszę o odpowiedź !

Pozdrawiam