Re: SB Live! i Aver Media TV Capture - brak regulacji dzwieku

Autor: rsb965 (rsb965_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 15 Aug 1999 - 10:54:22 MET DST

"Jacek Kruczkowski (tOri)" wrote:

> Hi!
>
> Obawiam sie, ze sterownia wam nie wyrabia :(
> Czyzby tylko producent moglby temu zaradzic ?

Niekoniecznie, jest taki programik /byc moze sa inne/ JTV, w ktorym
mozna regulowac dzwiek z klawiatury. Niestety nie dziala pilot,
bynajmniej nie udalo mi sie go uruchomic. Osobiscie ten program nie
jest dla mnie najlepszym rozwiazaniem. Moze pojawi sie jakas lata do
Avera. A moze zna ktos jeszcze lepszy program TV do tej karty?

--
rsb965_at_friko6.onet.pl