Re: Odp: ftp2mail

Autor: PCys (komin_at_boruta.demo.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 12:11:58 MET DST

Panowie, czegoś tu nie łapię.
Przecież na konto i tak musi się to coś ściągnąć, czyli to trwa.
Chyba że ... to konto jest u ISP-a który ma szybkie łącza...
Chyba że ... można jakoś wpuścić na serwer z którego się ściąga jakiś
programik (wget etc.) z odpowiednimi komendami. Potem rozłączyć się. Iśc
spać. (:))) A nastęonego dnia pójść do ISPa i wszystko sobie przegrać...
Tylko że ja gdybam, a jakieś szczegóły? Pleeze, jestem żywotnie
zainteresowany...