Re: Odp: Karty TV

Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Sun 15 Aug 1999 - 04:51:18 MET DST

Date sent: Fri, 13 Aug 1999 21:30:24 +0200 (CEST)
Send reply to: pecet_at_man.lodz.pl
From: "tpsa" <smayk_at_free.polbox.com>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Subject: Odp: Karty TV

> ja kupilem tu : http://www.amm-komputer.com.pl/
> a sterowniki sa tu ale kiepsko sie sciaga (daleko) ;-)) :
> http://www.prolink.com.tw/

ta karta wystepuje tez pod innymi firmami np pixel view
 sterowniki na http://www.prolink.com.tw/
byly starsze niz zalaczone do karty
nie kupowac bez obejrzenia obrazu tv z danej karty,
kiepsko wyregulowane glowice telewizyjne
nie podoba mi sie rowniez program obslugi , ktory jak kazdy
wzorowany na panelu rzeczywistego tunera jest do bani,
jedyna zaleta , ze sciaga w pelnej rozdzielczosci pal, na szybkich
komputerach bx, bez zaklocen 30 sek sekwencje ,

--
Najlepszy polski bezplatny serwer http://www.kki.net.pl
To jest miejsce na reklame Twojej firmy - biuro_at_kki.pl