Re: Monitory Marvin - co to?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 17:14:43 MET DST

Tomasz Holdowanski napisał w wiadomości:
<37b3e424.1528027_at_news.rubikon.net.pl>...
>Witam!
>
>Pytanie jak w temacie: podobno sa to monitory robione (montowane) w
>Polsce, dzieki temu dosyc tanie i o przyzwoitych parametrach oraz
>jakosci. Wszystkich majacych stycznosc z wyzej wymienionymi monitorami
>prosze o weryfikacje powyzszych stwierdzen :-))))) oraz o garsc
>szczegolow, technicznych zwlaszcza.

Monitory Marvin to monitory OEM zamawiane przez Tornado 2000. Nie wiem, kto
je produkuje i gdzie je składa - pewnie trzeba by zajrzeć do środka, bo
obudowa nic nie znaczy. Tornado podobno się nie przyznaje, więc chyba trzeba
czekać, aż minie gwarancja :-(

--
Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
//      Czy Twój Clipper znalazł już swoją przystań?