kontroler umiwersalnej magistrali szeregowej

Autor: PiotrekB (pjpb_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 22:49:17 MET DST

Cześć

W Menedżerze urządzeń występuje taki błąd:
Intel 82371AB/EB PCI do Uniwersalnego kontrolera hosta USB
To urządzenie jest nieobecne w komputerze, nie pracuje poprawnie albo nie są
zainstalowane dla niego wszystkie sterowniki (Code 10.)

Właściwie to nawet nie wiem co to jest USB?
Przeinstalowałem sterownik na standardowy, przeinstalowałem nawet Windoze i
nic nie pomaga.
Może jakieś sugestie?
Z góry dziękuję
pjpb_at_box43.gnet.pl