Odp: Odp: Karta 3D do PII

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 17:53:27 MET DST

> dzięki :) A teraz dodatkowe pytanie: który voodoo? Bo namnożyło się ich,
> wiem że niektóre są na AGP, niektóre na PCI, niektóre mają we/wy (?) TV,
> nie jestem pewien czy są to tylko dopalacze, czy samodzielne karty? Już
> się pogubiłem...

Wszystkie V3 są kartami z zintegrowaną obsługą 2D i 3D czyli tak samo jak
Rivy.
Voodoo'ki są (jak na razie) w rodzajach:
V3 2000 PCI (143Mhz)
V3 2000 AGP (143Mhz)
V3 3000 AGP (166Mhz)
V3 3500 w/wy TV, AGP, kompensacja ruchu dla filmów DVD (183Mhz).

Polecam wersje 2000 na AGP bo ma nalepszy stosunek ceny do możliwości.
Ale jak masz troche więcek kasy to wersje 3000 będzie najlepsza.

Taką dość przejżystą tabelke z kartami 3D i ich parametrami masz na
http://benchmark.ceti.com.pl/artykuly/zestawienie3D.html

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\