Re: TNT2 i temp

Autor: Kaczorr (kaczorr_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 14:52:11 MET DST

Witam

Maciej Kawecki napisał(a) w wiadomości: <37b3f98f_at_news.vogel.pl>...
>Creative TNT2 Value (m64)po ok 4h ciaglego grania w NFS4 ma strzesznie wys
>temp (prawie pazy) posiada tylko radiator, jak do tego zamotowac wentylator
>i czy strace gwarancje?

Z ta temperatura to bez obaw - normalka.
Wentylator mozesz :
a) Przykrecic do radiatora.
b) Przykleic do radiatora.
c) Przymocowac za pomoca gumek.

Gwarancje, po uplywie terminu stracisz napewno ;-)
A tak na powaznie, to stracisz ja gdy sprzedawca pozna sie, ze karta byla
"przerabiana".
Takze przy zakladaniu chlodzenia rob tak by nie pozostaly slady...:-)

>i jeszcze jedna rzecz
>jaki program do ew. "tuningu" karty, skad i co pozmieniac

A po co cos zmieniac ?
Jesli chcesz podkrecic karte to polecam programik tntclk.exe (powinien byc
na www.pc.com.pl) - maly, zgrabny i funkcjonalny (tylko bez skojarzen
please...;-)
Pozdrawiam.

Kaczor