Odp: Certyfikaty zgodnosci programow, systemow komputerowych z Y2000 - prawo, obowiazek, przywilej czy dobra wola ?

Autor: Aleksy Kordiukiewicz (aval_at_aval.com.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 16:48:35 MET DST

Użytkownik Jacek (expert) <expert_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Etet3.18624$X3.285732_at_news.tpnet.pl...

> Czepiasz się! Napisz coś na temat 2000

Gdzież mi maluczkiemu poruszać taki ważny temat.
Ale słyszałem, że będzie to rok korporacji wirtualnej.
Chińczycy mają te swoje smoki, węże itd,
my zaś będziemy mieli rok korporacji wirtualnej
(a jej prezydentem będzie Expert).

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:aval_at_aval.com.pl