Re: winfax pro9_0

Autor: Matthew (szumik_at_worldnet.att.net)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 15:24:00 MET DST

Czesc
Z mila checia nawet podesle na priva wersje trial bez problemu,
mam zalozony cable modem i sluze pomoca w kazdym wypadku.
http://symantecstore.com/Pages/TBYB/index.html
http://shop.symantec.com/cgi-bin/trialware/Core/Core.pl?SECTION=WinFax&subsi
ale wypowiedz zawierala rowniez poczatek,
i tylko koniec odnosil sie Jezeli ale to Jezeli
mialby ochote piratowac.

> A główka Cię ostatnio nie bolała?
> Oferta zakupu ze strony Symanteca dla kogoś z Polski to raczej żart.
Raczej