Re: Frustracja = Voodoo2 Gamma Settings

Autor: Jacek Kruczkowski (tOri) (aoi_pl_at_yahoo.com)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 12:06:36 MET DST

Hi!

Enio <tkobosz_at_mp.pl> napisał:
> Juz mi rece opadly, wiec z rozpaczy pisze na grupe...

Mialem troche inny problem ze sterownikami ref 3dfx'a.
Strasznie kaszanilo mi kolory na moim Monsterze. Wszystko
zniklo jak reka odjal po sciagnieciu swiezych sterownikow
ze strony Diamonda.
Podejrzewam (hmm...mam wrecz pewnosc) ze to wina
sterownikow. A co slychac u bezposredniego producenta karty ?

pozdrawiam

--
tOri     aoi_pl_at_yahoo.com
Z Pszemolem sie nie dyskutuje... bo i po co? To bot. :]