MSI Riva TNT2

Autor: Guhru (guhru_at_bbs.chip.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 10:59:01 MET DST

Czy ktoś orientuje się jaki RAMDAC (w MHz) ma ta karta? Jest taniutka, więc
podejrzewam że głównie na tym poczyniono oszczędności. Chcę się przesiąść z
Matrox'a i nie wiem czy nie stracę dużo na jakości obrazu 2D. Jakieś 2 lata
temu różnice w jakości obrazu między kartami graficznymi były spore, nie
wiem czy problem nadal istnieje. Może ktoś ma tą kartę i pochwali się, że
daje porządny ostry obraz? Będę wdzięczny za rozwianie wątpliwości.
Pozdrawiam.