Problemy z GE2500III

Autor: Sławomir Jasiński (jasinski_at_polnet.cc)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 00:55:30 MET DST

Mam bardzo dziwny problem kartami Geniusa (sieciowymi - oczywiście).
Pierwsza z nich działa bez zarzutu, później musiałem odłączyć kabel od sieci
(koncentryk) na jakiś czas (około 2 miesiące) później gdy ją podłączyłem to
padła - Windows pokazywał wykrzyknik a program diagnostyczny pokazywał na
testach że coś jest uszkodzone. Wymieniłem ją na sprawną. Działała dopóki
nie podłączyłem kabla od sieci. Znowu stało się to samo. Dodam że do tego
kabla były podpięty już dwa inne komputery i działały bez zarzutu. Nie wiem
co było przyczyną tych awarii, ale kupiłem następną kartę (bardzo starą
jeszcze na ISA) i teraz sieć działa bez zarzutu a Genius leży sobie
spokojnie w pudełku. Jeśli ktoś wie co się stało i jak można naprawić kartę
to...

Sławomir Jasiński
jasinski_at_polnet.cc