AMD K6 266 na płycie SOYO 5BT ?

Autor: Dariusz Czarnecki (dczarnec_at_kki.net.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 23:17:55 MET DST

Posiadam płytę główną SOYO 5BT
Według instrukcji można na niej umieścić procesor AMD K6 266,
również na stronie WWW firmy SOYO lista obsługiwanych przez tą płytę
procesorów
zawiera AMD K6 266 a nawet K6-2 366.
Jednak o ile wiem to procesor ten wymaga zasilania Vcore: 2.2V a posiadana
przeze mnie płyta 5BT nie dostarcza takiego napięcia. Najniższe napięcie
jakie
można ustawić to 2.8V
Poza tym znalazłem informacje, że istnieje płyta 5BT w wersji z dodatkową
zworką do ustawiania napięcia zasilania - w tej wersji dysponuje ona
napięciem 2.2V.

Czy wobec tego można włożyć procesor K6 266 (lub wyższy)
do płyty SOYO 5BT w wersji bez dodatkowej zworki ?