Re: Diamond Sonic Impact + celron 333

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 22:48:26 MET DST

Dnia Fri, 13 Aug 1999 20:13:14 GMT, "Robert Kretowicz"
<bhaktaro_at_polbox.com> napisał/a:

>Sterownik do Diamond Sonic Impact (WIN95) wykorzystuje to samo przerwanie co
>"IRQ Holdre for PCI Strering".

I dobrze. To afaik znaczy, ze karta moze wspoldzielic przerwanie z
innymi urzadzeniami.

>Nie daje sie zmienic ani w jednym miejscu ani w drugim. Dodam, ze "IRQ
>Holdre for PCI Strering" mam 3 razy w urzadzeniach systemowych, z trzema
>roznymi przerwaniami.

I tak powinno byc. Sam je mam przy k. graficznej, muzycznej,
sieciowej. Przy tunerze tv tez mialem.

>Nie ma oczywiscie dzwieku.

Ale to raczej nie ma zwiazku z irq holder... - przeloz karte w inny
slot, odinstaluj i ponownie zainstaluj drajwery. Sprobuj skorzystac z
oryginalnych Vortexowych, powinny byc gdzies na
ftp://ftp.supermedia.pl/pub/quakeworld/3d_hardware/

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl