Re: Cholery dostane przez ten komputer.....(chyba, ze ktos pomoze)

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 15:20:20 MET DST

PhoeniX napisał(a) w wiadomo?ci:
<7p0tda$mqp$3_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Czyli dochodzimy do wniosku, że Windows jest niezast?piony i
niezbędny ? :->

Dla nas tak, poniewaz to najbardziej multimedialny system na swiecie.
Moj komputer stoi w domu, wszystko co potrzebuje na nim zrobic osiagam
pod windoza. Wazna jest dla mnie jego stabilnosc, ale nie
najwazniejsza. Wazniejsze sa ciekawe programy, nowe gry, itd.
A czasem jak cos sie powiesi to i jest troche zabawy z grzebaniem - co
tez lubie.
A Linuxa to bym sobie chetnie zainstalowal, zeby obaczyc co to takiego
czym sie wszyscy zachwycaja. Z tego co wiem to podstawowa zaleta jego
jest to ze jest "trudny":), dopiero na drugim planie stawia sie jego
glowna wade - niezachwiana stabilnosc.

Co to jest KDE?

pozdrawiam

--