off topic - prosba o komputer dla osoby niepelnosprawnej

Autor: Artur Pasik (a.pasik_at_poligrafia.com)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 16:49:02 MET DST

witam,

sorki ze wysylam to na tyle grup ale cel jest zbozny
na prowadzonym przez nas serwerze w ksiazce gosci znalazl sie wpis:

"A może ktoś ma ,,wysłużony" komputer, który nie bardzo opłaca się
sprzedawać ( choćby ze względu na jego wiek ),i mógłby go podarować
osobie niepełnosprawnej ? Będzie mi bardzo miło za taki gest od serca."

poniewaz ta osoba nie podala konta email tylko dane teleadresowe
(raciboz) osoby chcace pomoc prosze o odwiedzenie naszego serwera i
sprawdzenie ksiazki gosci lub odpisanie mi na priva - gdyz zgodnie z
ustawa o ochronie danych osobowych nie moge ich podac do publicznej
wiadomosci

pozdrawiam i z gory dziekuje,
Artur Pasik

ps. aby nie byc posadzany o tani chwyt majacy zwiekszyc ogladalnosc
serwera celowo nie podaje adresu ani linku do naszego serwera
kto zechce odpisze mi mailem a jak nie chce posrednikow doda sobie 3
taki same literki do drugiej czesci mego adresu email