Re: Podwójny link HTML - jak zrobić?

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 14:30:38 MET DST

Cześć,

Lodek <mcsoft_at_free.net.pl> wrote in article
<01bee4af$39f7bf60$LocalHost_at_default>...

http://www.pckurier.pl/html/

> 2. Sęk w tym, że na free.net.pl nie mogę używać JavaScriptu. Masz/ma ktoś
> inne pomysły?

Bardzo kulawy pomysł: jeżeli to są oryginalnie tylko dwie ramki, to ładujesz
nowy plik ramkujący z poleceniem TARGET="_TOP", który ładuje odpowiednie
pliki w swoje ramki. Jeżeli masz trzy ramki, a odsyłacz jest w tej trzeciej
ramce, co ma się nie zmieniać, to można zrobić podobnie (tylko, że ta
trzecia ramka odjedzie do góry - będzie bądź co bądź na nowo załadowana).
Więcej niż trzy ramki - nie da rady, nie ma możliwości sprawdzić, co jest w
pozostałych ramkach. Na skryptach cgi się nie znam, więc nawet nie mogę
powiedzieć, czy one dają takie mozliwości.

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)