Odp: Serial do Rejestratora Połączeń - szukam

Autor: marek_a (marek_a_at_zapis.net.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 10:52:31 MET DST

Sorry to nie spam!
Jezeli Ci zal kasy to mozesz zarejestrowac Impulsy 3.0 Piotra Geperta za 15
zlp
sam ich uzywam i sa ok. widac, ze autor sie stara poniewaz zawsze odpowiada
na wszelkie uwagi i regularnie przesyla mi informacje o nowych wersjach
ktore po
rejestracji sa za darmo. Ja zaczalem jakis rok temu od wersji 2.0.
Oczywiscie
program nie tylko tworzy biling, ale ma cala mase innych mozliwosci)
Pozdrawiam marek_a_at_zapis.net.pl